2008/06/23

Dni Lubina 2008 - koncert Kultu

20 czerwca w Lubinie z okazji Dni Lubina zagrał Kult. Zespół "młodzieżowy" (organizatorzy chcieli zrobić ukłon w stronę młodzieży kończącej szkołe) bo przecież tylko "młodzież" słucha Kultu. Najgłupsza wypowiedź jaką słyszałem. Ale ja nie o tym miałem chyba pisać. Chciałem napisać, że Kult tak jakby gra słabiej niż kiedyś. Fakt, lata lecą, Kazik ma już ponad 40 lat to i forma słabsza. Ponoć nawet mu się zasłabło ostatnimi czasy na koncercie. Czyli słabnie w dosłownym tego słowa znaczeniu. Ale fakt faktem wyglądało jakby się nie do końca przykładali, grali więcej wolnych kawałków i głównie mniej znanych. Pamiętam koncert Kultu w Głogowie sprzed 2-3 lat. TRZY godziny świetnej muzy. Bez przerwy, bez oszczędzania się. I zastanawiam się czy po prostu Kazik jest faktycznie w gorszej formie ostatnimi czasy czy też jeśli koncert jest darmowy to się mniej stara. Nie powinien bo przecież on tak samo dostaje kasę tylko nie z biletów, a od organizatora, ale...?
Tak czy siak - nieco się niestety zawiodłem :-( Czekam na następny koncert Kultu w pobliżu - wtedy będę mógł zweryfikować czy to jeden słabszy dzień czy już standard.

Brak komentarzy: